Wat wil je weten?

FAQ

Meest gestelde vragen

Hoe maak ik een account aan en/of hoe log ik in met mijn account?

Je kunt een account aanmaken door te klikken op het accounticoontje. Nieuwe klanten vinden onder het kopje 'Nieuwe klanten' de optie om een account aan te maken, waarbij je de gevraagde gegevens invult. Na registratie ontvang je een bevestiging per e-mail. Bestaande klanten kunnen op dezelfde pagina inloggen via 'Klant login'. Je kunt ook inloggen tijdens het afrekenen wanneer je je gegevens invult om een bestelling te plaatsen. Binnen je account heb je toegang tot je bestelgeschiedenis, verlanglijst en nieuwsbriefabonnementen. 

Wat moet ik doen als er iets mis is met de bestelling die ik heb ontvangen?

Mocht een product niet in goede staat zijn ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice. Stuur een foto mee van de staat waarin het pakket is ontvangen. Producten die niet in goede staat zijn ontvangen dienen, na contact met de klantenservice van Mattisson, eveneens te worden geretourneerd. In dit geval zullen wij de retourkosten op ons nemen en je voorzien van een verzendlabel.

Waarom is mijn pot halfleeg?

Op het moment dat een pot machinaal gevuld wordt, moet er aan de bovenkant 1 á 2 centimeter lege ruimte overblijven. Anders kan de machine het poeder niet kwijt in de pot. Dat is dus het bovenste stukje in de pot. 

Daarnaast zijn er veel poeders die bij het verwerken (dus bij het afvullen) erg ‘fluffy’ worden. Dit komt doordat het poeder telkens heen en weer beweegt en er dus lucht tussen het poeder komt. Als de potten eenmaal afgesloten zijn en in de opslag staan, zakt het poeder in. 

Als laatste moeten we rekening houden met het volume van batches: door verschillen in bijvoorbeeld het moment van oogsten, kan er tussen de verschillende batches (partijen) van hetzelfde product ook volume verschil zitten. Met name bij plantaardige proteïnes kan dit wel eens oplopen tot 1 á 2 centimeter per pot. 

Meer weten? Klik hier.